Název:
Obchodní a kulturní specifika Pakistánu
Překlad názvu:
Business and cultural specifics of Pakistan
Autoři:
Hošová, Kateřina ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Štěrba, Vlastimil (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je analýza kulturních a obchodních podmínek v současném Pákistánu a zhodnocení aspektů, v jejichž důsledku došlo k přeměně do současné podoby. Zároveň zahrnuje konkrétní aplikaci kulturních specifik na obchodní vztahy. V první kapitole jsou shrnuty obecné geografické, demografické a ekonomické údaje o Pákistánu. Druhá kapitola se zabývá analýzou kulturních vlastností, což zahrnuje i teorii o národních kulturních dimenzích dle Geerta Hofstedeho. Ve třetí kapitole je hlouběji rozveden vliv kultury na obchodní jednání a pracovní protokol, konkrétněji jsou rozvedeny dílčí body obchodního jednání a chování, které lze od pákistánských partnerů očekávat.The purpose of the thesis is analysis of cultural and business conditions in modern Pakistan and evaluation of aspects that led to transition into present state. Simultaneously it includes concrete application of cultural specifics on business relations. First chapter includes general geographical, demographical and economical specifications of Pakistan. Second chapter undertakes analysis of cultural attributes, including the theory of national cultural dimensions by Geert Hofstede. In third chapter is more deeply specified the influence of culture on business meeting and the working protocol, there are specified particular fragments of business meeting and the behaviour that can be expected by pakistani partners.
Klíčová slova:
firemní protokol; náboženství; obchod; obchodní jednání; Pákistán; business meeting; business protocol; Pakistan; religion; trade
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44573