Název:
KSF of family business
Překlad názvu:
Faktory úspěchu rodinných firem
Autoři:
Boroš, Petr ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] Family business is a business in which family members have a large stake in ownership and also a deciding vote on business operation. This thesis deals with what makes the family businesses thriving. The research is conducted using the Good to Great framework by Jim Collins. Based mainly on quantitative and qualitative survey of 8 Czech companies of various fields and sizes, it was discovered that there are some links between the companies' success. These findings yield a set of recommendations, which is provided in the last chapter.Rodinná firma je firma, v níž mají členové rodiny značný vlastnický podíl a kterou také ve značné míře řídí. Tato práce se zabývá faktory, která způsobují úspěch takových firem na trhu. Výzkum je založen na frameworku Good to Great od Jima Collinse (v češtině "Jak z dobré firmy udělat skvělou"). Po provedení kvantitativní a kvalitativní analýzy 8 českých společností různých velikostí a oborů byly zjištěny vazby chování společností na jejich úspěch. Tyto zjištění ústí v seznam doporučení, který je výstupem práce.
Klíčová slova:
Czech Republic; faktor úspěchu; Good to Great; rodinná firma; růst; Czech Republic; family business; Good to Great; growth; key success factor; KSF
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48076