Original title: Improvement of digital support process using ITIL best practices, Kanban and TOC in multicultural environment
Translated title: Vylepšení procesu digitální podpory použitím osvědčených postupů přístupem ITIL, Kanban a TOC v multikulturním prostředí
Authors: Králik, Miroslav ; Bruckner, Tomáš (advisor) ; Kalantar Hormozi, Kaveh (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: eng
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [eng] [cze]

Keywords: application maintenance; bottlenecks; Kanban; process improvement; process KPIs; reports; system obstacles; theory of constraints; Kanban; optimalizace procesů; procesní KPI; reporty; správa a podpora aplikací; systémové překážky; teorie omezení; úzká místa

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/45477

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193644


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2015-09-10, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share