Název: Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Překlad názvu: Social Media Marketing Focusing on Tourism
Autoři: Scholz, Ondřej ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internet; marketing cestovního ruchu; sociální média; internet; social media; tourism marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46003

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193394


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet