Název:
Expanze nadnárodní společnosti na zahraniční trh
Překlad názvu:
The Expansion of Multinational Company to the Foreign Markets
Autoři:
Kholodnaia, Antonina ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je praktické doporučení pro efektivní integraci nadnárodní společnosti do ruského trhu, vycházející ze studia teoretických základů. Pro naplnění cíle práce byly použity metody seskupování dat, klasifikace a určení prioritních procesů a událostí, metoda porovnatelné analýzy a praxe uskutečnění expanze společnosti do zahraničí. Hlavní metodou analýzy specifiky krajiny byla zvolena PESTLE-analýza. Závěry a doporučení mohou být využity při výběru vhodné formy vstupu nadnárodní společnosti na cizí trh nebo rozšíření její mezinárodní činnosti a ukotvení na ruském trhu.The aim of this work is practical recommendations for effective integration of multinational companies to the Russian market, coming out of the theoretical basis studies. To meet the goals of this work the methods of data clustering, classification and identification of priority processes and events, method of comparable analysis and implementation of abroad expansion experience of the companies were used. As the main method of the country specifics analysis was chosen PESTLE-analysis. Conclusions and recommendations can be used to select the appropriate entrance form of the multinational company to the foreign market or expanding its international activities and gaining a foothold on the Russian market.
Klíčová slova:
expanze; mezinárodní management; nadnárodní společnost; zahraniční investice; expansion; foreign investments; international management; multinational companies
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45512