Název:
Firemní design krajských a okresních měst ČR
Překlad názvu:
Corporate Design of Regional and District Towns in the Czech Republic
Autoři:
Havlíček, Jakub ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce je zaměřena na zanalyzování postoje krajských a okresních měst ČR ke své vizuální identitě. Zabývá se především manažerskými rozhodnutími, která města volila při tvorbě a implementaci vizuální identity. Vedle fakt spojených s vizuální identitou jako komplexním systémem tato práce vyhodnocuje i přístup měst k jednotlivým konstantám vizuální identity. Zvolenou metodou zde bylo dotazníkové šetření. Otázky byly pokládány kompetentním zástupcům příslušných městských orgánů.This diploma thesis is focused on the analysis of Czech regional and district capitals attitude of their visual identity. It deals especially with management decisions which had been chosen by capitals in the phase of creation and implementation of the visual identity. Next to the facts connected with visual identity as with a complex system, this thesis evaluates also an approach of the capitals to the particular elements of a vizual identity. As a method a questionnaire research had been used. The questions had been put to the competent representatives of appropriate capital bodies.
Klíčová slova:
Corporate design; Firemní design; logo; logomanuál; Vizuální identita; znak; Corporate design; Corporate identity; logo; logomanual; symbol; Visual identity
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45505