Název:
Branding finančních institucí
Překlad názvu:
Branding of financial institutions
Autoři:
Tonar, Jiří ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá analýzou finančních trhů z hlediska nakládání se značkou. Řeší různé druhy strategií při vstupu na trh, při akvizicích nebo splynutích a při dalších změnách.This paper deals with an analysis of financial markets from the brand management's point of view. It studies different strategies of entering a market, different ways to deal with acquisitions and mergers and different approaches of strengthening a market position.
Klíčová slova:
Branding; Finance; Značka; Brand; Brand value; Branding; Finance
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23232