Název: E-learning ve výuce marketingového řízení kulturního dědictví
Překlad názvu: E-learning in teaching marketing management of cultural heritage
Autoři: Hlavatá, Kristina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitalizace výuky; e-learning; konkurenční strategie; kulturní dědictví; Marketing; competitive strategy; cultural heritage; digitization of education; e-learning; Marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43548

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-191695


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet