Název:
Auto jako kabelka: Kupují spotřebitelé vozy dle aktuálních barevných trendů?
Překlad názvu:
Car as a Purse: Do Consumers Buy Vehicles Based on the Actual Color Trend?
Autoři:
Červenková, Tereza ; Stroukal, Dominik (vedoucí práce) ; Čermáková, Klára (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce zkoumá existenci barevného trendu v automobilovém průmyslu ve sledovaném období leden 2009 -- prosinec 2013. Každá barva má sestaveny tři modely, které se od sebe liší cenovou kategorií. Výsledky odhalují, že lze prokázat existenci barevného trendu pro určité barvy a to konkrétně pro barvu bronzovou a modrou. Dlouhodobě probíhajícímu trendu na trhu s automobily vévodí barva bílá.This thesis explores the appearance of a trend in paint colors in the automotive industry during the observed time frame between January 2009 and December 2013. Each color scheme applied to three models which differ in their pricing category. The results reveal we can prove the existence of a trend for certain colors, particularly for bronze and blue. The long term trend on the automotive market has shown to be white.
Klíčová slova:
automobilový trh; barevný trend; chování spotřebitele; nabídka; automotive market; consumer behavior; supply; trend in paint colors
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43450