Název:
Vliv marketingových výdajů na výsledky vybraného internetového obchodu
Překlad názvu:
Marketing costs influence on a particular group-buying website
Autoři:
Flídrová, Barbora ; Kloudová, Dana (vedoucí práce) ; Rod, Aleš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce zkoumá řešení problému měření efektivnosti reklamy. Pomocí ekonometrické analýzy je kvantifikován vliv marketingových nákladů na denní tržby jistého slevového portálu, který poskytl svá data o tržbách, nákladech na marketing i počtu návštěvníků z období od června 2011 do července 2014. Ekonometrická analýza se ukázala být dobře aplikovatelnou metodou pro měření výsledků reklamy, obě exogenní nákladové proměnné se ukázaly být významné a byl potvrzen jejich pozitivní vliv na denní tržby. Výsledky analýzy umožnily slevovému portálu optimalizovat marketingový mix efektivnější spotřebou marketingového rozpočtu.This thesis examines a solution to the problem of measuring advertising effectiveness. Using econometric analysis influence of marketing costs on daily turnout is quantified. Analysed data were provided by a certain group-buying website and include information on revenues, marketing costs and number of visitors from June 2011 to July 2014. Econometric analysis proved to be a perfectly applicable method for measuring marketing results, both exogenous costs variables appeared to be significant and their positive effect on daily revenues was confirmed. Results obtained in the analysis enabled the group-buying website to optimise its marketing mix by spending its marketing budget more effectively.
Klíčová slova:
ekonometrická analýza; marketingové náklady; reklama; advertising; econometric analysis; marketing costs
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43462