Original title: Didaktické situace při vytváření matematických pojmů v předškolní edukaci
Translated title: Didactical situations in construction of mathematical concept in preschool education
Authors: SEMERÁDOVÁ, Soňa
Document type: Doctoral theses
Year: 2015
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: constructive approaches; Gounded Theory Method; mathematical pre-concepts; Pre-school education; Theory of didactical situations; konstruktivistické přístupy; matematické předpojmy; metoda zakotvené teorie; předškolní edukace; teorie didaktických situací
Citation: SEMERÁDOVÁ, Soňa. Didaktické situace při vytváření matematických pojmů v předškolní edukaci. České Budějovice, 2015. disertační práce (Ph.D.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/44000

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-189467


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2015-09-02, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share