Název: Podpora prodeje ve vybrané maloobchodní jednotce
Překlad názvu: Sales promotion in selected retail unit
Autoři: CINÁDROVÁ, Veronika
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření.; maloobchod; marketingová komunikace; Obchod; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; přímý marketing; reklama; advertising; brick-and-mortar store; direct marketing; marketing communication; personal sale; public relations; questionnaire survey; retail unit; sales promotion
Citace: CINÁDROVÁ, Veronika. Podpora prodeje ve vybrané maloobchodní jednotce. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/36621

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-187689


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-06-04, naposledy upraven 2024-08-29.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet