Název:
Testování komunikačního sdělení
Překlad názvu:
Testing of Marketing Communication
Autoři:
CÍSAŘOVÁ, Alena Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce s názvem "Testování komunikačního sdělení" bylo vytvoření komunikačního sdělení pro generický produkt a zkoumání jeho působení na spotřebitele. Za generický produkt byla zvolena sůl, jelikož obsahuje pouze ty vlastnosti, které jsou nutné pro její fungování a člověk s ní přichází každodenně do styku.The aim of the diploma thesis "Testing of Marketing Communication" is to create a new marketing communication for generic product and to test the consumer´s perception of this communication. In this thesis, salt has been chosen as the generic product because it presents a very common commodity and people need and use the salt every day.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; obal; sémiotická analýza; sémiotika; sůl; marketing research; packagign; salt; semiotic analysis; semiotics Citace: CÍSAŘOVÁ, Alena. Testování komunikačního sdělení. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/34199