Název:
Franchising jako metoda vstupu na trh
Překlad názvu:
Franchising as the entry mode to the market
Autoři:
Čepera, Vít ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce popisuje frachsising jako formu vstupu na trh. Je rozdělena do dvou částí. Teoretická vysvětluje základní pojmy, zabývá se historií franchisingu, postupem při jeho zakládání a výhodami a nevýhodami tohoto druhu podnikání. Praktická část pohlíží na franchisingový koncept společnosti Subway ve světě a v České republice.This bachelor thesis deals with franchising as the possible entry method to the market. It is divided into two parts. The theoretical part explains basic definitions, contains histrory of franchising, the way how to strt franchisig business and advantages and disadvantages of this enterprise. The practical part describes the Subway franchise in the Czech republic and around the world.
Klíčová slova:
franchising; franchisor; Subway; franchising; franchisor; Subway
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22461