Original title:
Budování značky Dalkia na energetickém trhu
Translated title:
Brand management of Dalkia on energetic market
Authors:
Konečný, Jonáš ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Kantorová, Martina (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato práce se zaměřuje na analýzu problematiky značky a jejího budování, při konkrétní aplikaci na značce Dalkia v prostředí energetického trhu v České republice. Za tímto účelem jsou v teoretické i praktické rovině rozebírány konkrétní postupy a nástroje, jež společnost Dalkia využívá. Práci uzavírá autorem uskutečněný výzkum o image popisované značky a z něj plynoucí doporučení.The bachelor thesis is focused on the analysis of branding and brand management. The analysis is practically applied on the brand of the Czech energetic firm Dalkia. The thesis describes instruments and methods theoretically and practically used by Dalkia. Author ends this work by practical research about the image of the brand and giving summarized recommendations.
Keywords:
brand; brand building; brand management; Dalkia; brand; budování značky; Dalkia; energetický trh; značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/22051