Název:
Provozní management obchodního oddělení vybrané společnosti
Autoři:
Motalová, Veronika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Provozní management obchodního oddělení vybrané společnosti. Bakalářská práce. Brno: MZLU v Brně, 2014. Cílem této bakalářské práce je procesní analýza zákaznického servisu fixních služeb telekomunikační společnosti X a.s. pod záštitou společnosti Y s.r.o. Teoretická část se zaměřuje na podnikový proces, řízení jakosti a workflow. Praktická části se zabývá jakostí poskytované služby, jejími základními předpoklady a rozpory v kvalitě služby na základě podnikových procesů a pomocí procesního modelu. Hlavním cílem je navrhnout nový efektivnější procesní model.Operation management of sales department of the selected company. Bachelor thesis. Brno: MUAF, 2014 The aim of this thesis is the customer service process analysis in fixed service of telecommunications company X a.s under the auspices of company Y Ltd. The theoretical part focuses on business process management, quality management and workflow. The practical part deals with the quality of service provided, its basic assumptions and differences in the quality of services based on business processes by using a process model. The main objective is to propose a new efficient process model.
Klíčová slova:
jakost; procesní model; telekomunikace; workflow