TY - THES TI - Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb v Plzeňském kraji AU - Sedlák, Jakub AB - Bakalářská práce je zaměřena na Marketingovou studii spokojenosti uživatelů dřevostaveb v Plzeňském kraji. Výsledkem práce je vyhodnocení informací od uživatelů dřevostaveb získaných sběrem dotazníků. Výsledky jsou členěny do čtyř kategorií: lidé, dřevostavba, zájem a zkušenosti. Z těchto témat se stanoví nejčastější typ uživatele, užívané dřevostavby, dále prvotní očekávání uživatelů, jejich zkušenosti a kvalitativní a cenové zhodnocení se zděnou stavbou. Práce může pomoci firmám zabývající se výstavbou a výrobou dřevostaveb, ke zlepšení a komfortu bydlení z pohledu uživatele. A dále k získání informací při rozhodování potencionálním uživatelům. AB - This thesis is focused on a marketing study of users satisfaction of woodbuildings in Plzen region. This thesis evaluates information from users that was reached by questionary searching. Results are sorted to the four categories: people, woodbuildings, interest, experience. From these topics are determined the most common type of user, used woodbuildings, first expectation and experience of users and quality and price comparation with brick buildings. It could be helpfull for companies that are deal with building and woodbuildings production to do life in woodbuildings more comfortable. Research could be usable also for new users during their decision making. UR - http://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=57897 UR - http://www.nusl.cz/ntk/nusl-179026 LA - cze KW - marketingová studie KW - Plzeňský kraj KW - dřevostavby KW - spokojenost uživatelů PY - 2014 PB - Mendelova univerzita v Brně, Zemědělská 1/1665, 613 00 Brno, http://mendelu.cz/ ER -