Název:
Marketingová doporučení pro hotel Cestovní kanceláře - SPORT s.r.o. s důrazem na produktovou a propagační politiku
Autoři:
Dřímal, Petr Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je především návrh produktových a propagačních marketingových doporučení pro hotel Cestovní kanceláře -- SPORT s.r.o. Marketingovým cílem CK -- SPORT je navýšení obsazenosti hotelu o 10 %. Daná problematika byla podložena odbornou literaturou z oblasti marketingu, marketingu cestovního ru-chu, informatiky a marketingu průmyslových trhů. Situační analýza byla postavena na veřejně dostupných zdrojích a interních zdrojích CK -- SPORT. Analýza vnějšího prostředí byla obohacena o výsledky dotazníkového šetření zvoleného segmentu, výzkum proběhl v dubnu roku 2014. Výsledky ukazují dobrý potenciál při zaměře-ní se na zájmové a sportovní oddíly, spolky a skupiny, jako na další segment. Práce poskytuje doporučení v oblasti marketingového plánování pro tento segment, včetně odhadu nákladů vzniklých při aplikaci navrhovaných doporučení, společně s doporučeními implementace a kontroly.The aim of the thesis is the proposal mainly product and promotional marketing recommendations for hotel Travel Agents -- SPORT s.r.o. Marketing goal CK -- SPORT is the increase in hotel occupancy by 10 %. The issue was supported by academic sources in the field of marketing, tourism marketing, information tech-nology, and marketing of industrial markets. Situational analysis was base on pub-licly available sources and internal sources CK -- SPORT. Analysis of the external environment was enriched by the results of a survey of the selected segment, the research took place in April 2014. The results show a good potential in focusing on interest on associations, unions and groups as an additional segment. The thesis provides recommendations in marketing planning for this segment, including an estimate of the costs incurred in the application of the proposed recommendations and the implementation and monitoring.
Klíčová slova:
B2B trh; marketingový mix; segmentace; SWOT analýza; ubytovací zařízení