Název:
Inovace marketingového mixu vybrané firmy
Překlad názvu:
Innovation of marketing mix of a chosen company
Autoři:
NOVÁK, Martin Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového mixu vybrané firmy a navrhnout vhodná řešení inovace marketingového mixu.The main goal of bachelor piece was to describe actual marketing mix in the chosen company and after then propose suitable innovation of marketing mix.
Klíčová slova:
Inovace; marketingový mix; čistírny odpadních vod; Innovation; marketing mix; wastewater treatment plants Citace: NOVÁK, Martin. Inovace marketingového mixu vybrané firmy. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/33254