Original title:
Inovace marketingového mixu vybrané firmy
Translated title:
Innovation of marketing mix of a chosen company
Authors:
NOVÁK, Martin Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového mixu vybrané firmy a navrhnout vhodná řešení inovace marketingového mixu.The main goal of bachelor piece was to describe actual marketing mix in the chosen company and after then propose suitable innovation of marketing mix.
Keywords:
Innovation; marketing mix; wastewater treatment plants; Inovace; marketingový mix; čistírny odpadních vod Citation: NOVÁK, Martin. Inovace marketingového mixu vybrané firmy. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/33254