Original title:
Metodika předprodejní analýzy eWay-CRM
Translated title:
Design of eWay-CRM pre-sales methodology
Authors:
Lalinský, Jan ; Basl, Josef (advisor) ; Doležal, Josef (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato práce se zabývá návrhem metodiky předprodejní analýzy českého produktu eWay-CRM pro společnost eWay System, s.r.o. Vychází z dostupných materiálů k této problematice ve světě i zahraničí a existujícímu postupu ve společnosti.This work is related to design of eWay-CRM pre-sales methodology. It is based on world and domestic available approaches and existing models in eWay System, s.r.o.
Keywords:
eWay-CRM; methodology; pre-sales analysis; sales; eWay-CRM; metodika; obchod; předprodejní analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/21439