Název:
Destinace Vimpersko na trhu cestovního ruchu
Překlad názvu:
Destination of the Vimperk Region on the Tourism Market
Autoři:
NOVOTNÁ, Nikola Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace Vimpersko na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací, zjištění vnímání destinace a následné určení pozice destinace na trhu cestovního ruchu.Na základě analýze silných a slabých stránek byla identifikována konkurenční výhoda a dále byl navrhnut způsob jejího prosazování.The aim of this work was evaluation of primary and secondary destination offer of destination Vimpersko based on situational analysis, identification of competing destinations,finding of the perception of the destination and then determine the position of destination on the tourism market. Based on the analysis of strengths and weaknesses was identified competitive advantage and suggested way of enforcement.
Klíčová slova:
analýza; Cestovní ruch; destinace cestovního ruchu; primární nabídka destinace; sekundární nabídka destinace; trh cestovního ruchu; výzkum; Analysis; Primary destination offer; Research; Secondary destination offer; Tourism; Tourism destination; Tourism market Citace: NOVOTNÁ, Nikola. Destinace Vimpersko na trhu cestovního ruchu. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28590