Original title:
Destinace Táborsko na trhu cestovního ruchu
Translated title:
Destination of the Tábor Region on the Tourism Market
Authors:
BURIANOVÁ, Petra Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.The main target of this thesis was to evaluate the primary and secondary destination offers of Táborsko based on situation analysis, identification of competitive destinations and determine the position of the tourism market. Then identify competitive advantage and propose methods of enforcement.
Keywords:
primary destination offer; questionnaire survey; secondary destination offer; situation analysis; Tourism; tourism destination; tourism market; analýza; Cestovní ruch; destinace cestovního ruchu; primární nabídka destinace; sekundární nabídka destinace; trh cestovního ruchu; výzkum Citation: BURIANOVÁ, Petra. Destinace Táborsko na trhu cestovního ruchu. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/28580