Original title:
Spokojnosť zákazníkov so službami Hotela Kaskády
Translated title:
Guests´ satisfaction with Hotel Kaskády services
Authors:
Slobodníková, Stanislava ; Králová, Tereza (advisor) ; Lorencová, Hana (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Cieľom diplomovej práce je vyhodnotiť spokojnosť zákazníkov so službami Hotela Kaskády. Dôraz je pritom kladený na jedinečnosť každého zákazníka a jeho osobnosti. Práca teda prináša psychologický pohľad na problematiku uspokojovania potrieb hotelových hostí. Zber dát a ich analýza prebehla na základe dotazníkového šetrenia a ich vyhodnotenie je zdrojom návrhov spôsobov nápravy, zlepšenia a skvalitnenia oblastí hotelových služieb, s ktorými hostia vykazovali nespokojnosť. Sekundárnym cieľom práce rovnako tak je priniesť návrh prepracovania existujúceho dotazníka do podoby prehľadnejšej a pre hosťa zrozumiteľnejšej pri súčasnom zachovaní alebo zvýšení jeho vypovedacej hodnoty. Posledným bodom, ktorý si práca kladie za cieľ dosiahnuť, je nájsť spôsoby motivácie hotelového hosťa, ktoré prispejú k jeho ochote spolupracovať pri vyplňovaní dotazníka a poskytovaní spätnej väzby z jeho strany.Cílem diplomové práce je vyhodnotit spokojenost zákazníků se službami Hotelu Kaskády. Důraz je přitom kladen na jedinečnost každého zákazníka a jeho osobnosti. Práce tedy přináší psychologický pohled na problematiku uspokojování potřeb hotelových hostů. Sběr dat a jejich analýza proběhla na základě dotazníkového šetření a jejich vyhodnocení je zdrojem návrhů na způsoby nápravy, zlepšení a zkvalitnění hotelových služeb, se kterými byli hosté nespokojeni. Druhým cílem práce je navrhnout přepracování současného dotazníku do podoby pro hosta přehlednější a srozumitelnější, při současném zachování či dokonce zvýšení jeho vypovídací hodnoty. Posledním bodem, který si práce klade za cíl, je nalézt způsoby motivace hotelových hostí, které přispějí k jeho ochotě spolupracovat při vyplňování dotazníku a poskytování zpětné vazby.The goal of my diploma theses is to use the questionnaire research to analyse the Hotel Kaskády guests' satifisfaction with the services provided. This work is trying to focus on psychology of satisfying customers' needs and the uniqueness of each guest's personality. The other goal is to improve the questionnaire form used for the hotel research and come out with the ideas how to make it more simple for the guests and more practical and valuable according to the results the questionnaire brings.
Keywords:
customers´ satisfaction; hotel services; psychology of satisfying customers´ needs; questionnaire research; dotazníkové šetření; hotelové služby; psychologie uspokojování potřeb zákazníků; spokojenost zákazníků
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/21050