Název:
Marketingový plán pro probiotický přípravek VSL 3
Překlad názvu:
Marketing plan for probiotic product VSL#3
Autoři:
Chudoba, Lubomír ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Martináková, Renata (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je zpracování kompletního marketingového plánu probiotického přípravku VSL#3 podle potřeb a zvyklostí marketingového oddělení firmy Ferring Pharmaceuticals CZ s.r.o., na jehož základě by bylo možné rozhodovat o případných budoucích marketingových aktivitách spojených s tímto výrobkem.The aim of my final thesis is to make entire marketing plan for probiotic product VSL#3 by following all the requierements of the marketing department of the Ferring Pharmaceuticals CZ s.r.o. company.
Klíčová slova:
Farmacie; Marketingový plán; Probiotikum; Marketing plan; Pharmaceutic; Probiotic
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20465