Název:
Vliv Centrály cestovního ruchu Východní Moravy na rozvoj cestovního ruchu kraje
Překlad názvu:
Influence of East-Moravian Tourist Authority on tourism development in it´s region
Autoři:
Tatýrková, Petra ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je zamyslet se nad významem řízení cestovního ruchu v destinacích a úlohou společností marketingového řízení v něm. To je zkoumáno na příkladu konkrétní společnosti, a to Centrály cestovního ruchu Východní Moravy. První část diplomové práce se zabývá teoretickým vymezením dané problematiky a charakteristikou regionu Východní Moravy včetně představení Centrály cestovního ruchu Východní Moravy. Zbylá část pak analyzuje její konkrétní aktivity a zkoumá její vliv na rozvoj cestovního ruchu v kraji.This thesis examines the topic of the management of tourism destinations and the function of destination management companies. This topic is examined on the example of East-Moravian Tourist Authority. The first part is devoted to theory of destination management and marketing and describes the region of Eastern Moravia including characteristic of East-Moravian Tourist Authority. The second part analyzes activities of the company and evaluates the influence on tourism development in the region.
Klíčová slova:
Centrála cestovního ruchu Východní Moravy; destinační marketing a management; rozvoj cestovního ruchu; Východní Morava; destination management; East-Moravian Tourist Authority; Eastern Moravia; tourism development
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/37396