Název:
Sponzoring ve sportovním odvětví
Překlad názvu:
Sponsorship in the Sports Industry
Autoři:
Brtnová, Denisa ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem ve sportovním odvětví. Teoretická část je zaměřena zejména na vysvětlení pojmu sponzoring a vše, co se sponzoringu jako takového týče. Další část práce je zaměřena na sportovní sponzoring a v poslední řadě se teoretická část práce věnuje sponzoringu ve fotbale. V praktické části práce nalezneme výzkum, který se zabývá sponzoringem v nižších fotbalových soutěžích, konkrétně dvou klubů z Poděbrad. Výzkum je proveden formou rozhovoru se členy klubu a formou dotazníku pro fanoušky klubu. Výsledek tohoto výzkumu přinesl posouzení významu sponzoringu v klubech a také použití těchto financí v klubu.This thesis deals with sponsorship in the sports industry.The theoretical part is focused on the notion of sponsorship and everything such as sponsorship is concerned. Another part of the work is focused on sports sponsorship and last but not least, the theoretical part of sponsorship deals in football. In the practical part we findre search that deals with sponsorship in the lower football competitions, namely the two clubs of Podebrady. Research is conducted in the form of a conversation between members and a questionnaire among fans of the club.The result of this research has brought the importance of sponsorship in clubs and also the use of these fundsin the club.
Klíčová slova:
financování klubů; sponzoring ve fotbale; sportovní sponzoring; clubsfunding; sponsorship in football; sports sponsorship
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/37367