Název: Product placement a jeho vnímání českým spotřebitelem
Překlad názvu: Product Placement and its Perception by Czech Consumer
Autoři: Cincibusová, Jana ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; Product placement; Román pro muže; Product placement; Román pro muže; survey

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36119

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162818


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet