Název:
Budování značky zaměstnavatele prostřednictvím pracovních veletrhů na příkladu veletrhu Career Days
Překlad názvu:
Employer brand building through job fairs on the example of Career Days job fair
Autoři:
Slanina, Petr ; Říha, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je zhodnotit přínos pracovních veletrhů pro zlepšení značky zaměstnavatele společností, které chtějí být vnímány jako perspektivní zaměstnavatel. V práci se pokusím spojit teoretické poznatky z oblasti personálního marketingu a z oblasti výstav a veletrhů. V praktické části se poté pokusím zhodnotit přínos netradičního veletrhu Career Days každoročně pořádaného studentskou organizací AIESEC, zejména pak jeho konkurence schopnost v dnešním prostředí.The goal of this Bachelor's Thesis is to evaluate the benefits of job fairs to improve employer brand of the companies which want to be perceived as the perspective employer. In my work I will try to combine theoretical knowledge from the field of HR marketing and from the field of exhibition and trade fairs. In the practical part I will try to evaluate the benefits of the non-traditional Career Days Fair held annually by the student organization AIESEC, especially its competitiveness in today's environment.
Klíčová slova:
AIESEC; Employer branding; HR Marketing; Personální Marketing; pracovní veletrh; Značka zaměstnavatele; AIESEC; Employer Branding; HR marketing; Job fair; Personnel marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35707