Název:
Segmentace trhu wakeboardů
Překlad názvu:
Markets segmentation of Wakeboard
Autoři:
Janouchová, Iveta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé diplomové práce je prozkoumat trh wakeboardů v České republice pomocí odkrývaní, popisu a rozvoje segmentů na tomto trhu. Využila jsem primárních i sekundárních dat. Primární data jsem získala primárním výzkumem s využitím on-line dotazování. Informace jsem dále zpracovala ve statistickém programu IBM SPSS Statistics. Sekundární resp. agenturní data jsem získala z dat MML/TGI, pomocí analytického programu Data Analyzer. Na základě výstupů z obou programů jsem odkryla, popsala a interpretovala jednotlivé segmenty. Díky této interpretaci jsem byla schopna navrhnout marketingové doporučení, které by mohlo být v tržním prostoru České republiky velice užitečné.The aim of my diploma thesis is to explore the wakeboard market in the Czech Republic by revealing, describing and developing the profile of segments in this market. I used primary and secondary data. Primary data I gained through primary research (on-line questioning). This information I then processed in the statistical program SPSS Statistics. Secondary data I gained from the data MML/TGI, which are included in the program Data Analyzer. Based on the outputs of the two programs I revealed, described and interpreted the individual segments. With this interpretation, I was able to make a suggestion marketing recommendation that might be in the market of the Czech Republic very useful.
Klíčová slova:
Primární a sekundární výzkum; Segmentace trhu; Wakeboarding; Market segmentation; primary research, interviews; secondary research, data MML/TGI; water sports (wakeboarding).
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35683