Název:
Postavení letecké společnosti Travel Service na trhu
Překlad názvu:
Position of airline Travel Service on market
Autoři:
Družecká, Barbora ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá postavením největší české soukromé letecké společnosti Travel Service na trhu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol v logickém sledu. První kapitola se věnuje historii firmy, od jejího založení po současnost, zabývá se vývojem flotily a obsahuje informace ohledně managementu firmy. V druhé kapitole je popsán aktuální letadlový park, jednotlivé klíčové pozice a věnuje se rozvoji společnosti, co do počtu přepravených cestujících, tak také ziskovosti. Další kapitola je věnována strategii a působení na trhu, kde jsou zachyceny všechny podstatné a důležité změny, kterými firma prošla za celé období své existence. V poslední kapitole jsou popsáni hlavní konkurenti v České republice, tak v Evropě. Cílem práce je uceleně sjednotit informace a zajímavosti o firmě, která se během pár let dostala na vrchol ve svém oboru a dále roste a své působení rozšiřuje i do dalších zemí.This bachelor thesis deals with the position of the biggest private Czech airline Travel Service on market. This thesis is divided in four parts in a logical sequence. First chapter is dedicated to history of the company, from its establishment to the present, the chapter engaged in the development and fleet and also contains information about management of the company. The second chapter is describing actual fleet, particular key positions and focuses on the development of the company, in terms of number of the passengers, as well as profitability. Next chapter is dedicated to strategy and operation on the market, that reflect all relevant and important changes which has the company gone through during the whole period of its existence. Last chapter describes main competitors in the Czech republic and also in Europe. The purpose of this thesis is seamlessly unify information and interesting facts about the company, which in few years got to the top in its field and continues to grow and expands its operation to other countries.
Klíčová slova:
konkurence; letecká společnost; nízkonákladová společnost; postavení společnosti; SmartWings; strategie; Travel Service; trh; vedení společnosti; airlines; competition; low-cost company; management; market; position on market; SmartWings; strategy; Travel Service
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35559