Název:
Teorie zavádění nových produktů na trh
Autoři:
Mališ, Daniel ; Filipová, Alena (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem mé práce je formální teoretické vymezení jednotlivých pojmů a definic a vytvoření uceleného schématického přehledu jeho jednotlivých částí. Tyto části se budu snažit koncipovat, co možná nejpřehledněji, neboť bych zde rád poskytl budoucímu čtenáři snadno srozumitelný materiál, který mu bude moci posloužit i jako praktický průvodce touto problematikou. Výše uvedené přehlednosti se budu snažit docílit celkovou koncepcí, která bude mít základ v logické posloupnosti vzájemně navazujících kroků, jejíchž uplatnění napomáhá podnikatelskému subjektu k řešení problematiky teorie zavádění nových produktů na trh, související zejména s teorií marketingu zaměřenou na oblast retailingu. Ona logická posloupnost bude také spočívat v tom, že se vždy nejprve budu zabývat pojmy obecnějšího a širšího charakteru, které následně doplním o podrobnější a detailnější prvky přesněji popisující jednotlivé části daného tématu. Jako základ k vytváření tohoto teoretického rámce mi posloužila literatura především z oblasti retail managementu neboli obchodního podnikání, marketingu a managementu , jejichž jednotlivé části bych zde rád detailněji rozpracoval a jak sem již zmínil, v co možná nejpřehlednější a nejsrozumitelnější formě seznámil budoucího čtenáře s jejich bližším popisem a vysvětlením.
Klíčová slova:
kontrola; Marketing; marketingový mix; plánování; programy; strategie
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/838