Název:
Využití Czech Point občany ČR
Překlad názvu:
Utilization of Czech POINT by Czech residents
Autoři:
Semerád, Ondřej ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Kubíček, Jovan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je zhodnocení zavedení kontaktních míst veřejné správy, tak zvaných Czech POINTů, a dopad jejich fungování na občana České republiky. Práce začíná popisem a vysvětlením pojmu e-governmentu a jeho místě ve světě. Pokračuje zařazením Czech POINTu v rámci českého e-governmentu a popisem jeho nabízených služeb. Poslední část práce je věnována porovnání náročnosti a nákladnosti vyřízení agend nabízených Czech POINTem pomocí kontaktního místa veřejné správy a postupů dříve používaných. Konec práce zhodnocuje dopady Czech POINTu, jak je může cítit český občan.Purpose of this work is to evaluate implementation of contact places of public administration, so called Czech POINTs, and effects of their working on citizens of Czech Republic. This work begins by description and explanation of term e-government and its position in world. The work continues by localization of Czech POINT within czech e-government a description of offered services. Last part of this work is dedicated to comparison of difficulty and costs of services offered by Czech POINT. It compares methods of arranging agendas by using contact places of public administration and without them. The end of the work assess effects of Czech POINT by eyes of citizen.
Klíčová slova:
Czech POINT; E-government; Veřejná správa; Czech POINT; E-government; Public administration
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20195