Original title:
Nástroje marketingového mixu ve společnosti Měšťanský pivovar Strakonice, a.s.
Translated title:
Marketing Mix Tools in Měšťanský pivovar Strakonice, a.s.
Authors:
Kadulová, Ivana ; Kozlová, Taťána (advisor) ; Hajdušek, Tomáš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem je zjistit a popsat nástroje marketingového mixu. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout možná opatření.The goal of my thesis is to characterize the company, describe and analyze its individual marketing mix tools and a subsequent assesment.
Keywords:
marketing mix; place; price; product; promotion; SWOT analysis; cena; distribuce; marketing mix; produkt; propagace; SWOT analýzy
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20105