Název:
Nástroje marketingového mixu ve společnosti Měšťanský pivovar Strakonice, a.s.
Překlad názvu:
Marketing Mix Tools in Měšťanský pivovar Strakonice, a.s.
Autoři:
Kadulová, Ivana ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Hajdušek, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem je zjistit a popsat nástroje marketingového mixu. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout možná opatření.The goal of my thesis is to characterize the company, describe and analyze its individual marketing mix tools and a subsequent assesment.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketing mix; produkt; propagace; SWOT analýzy; marketing mix; place; price; product; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20105