Název:
Analýza marketingové komunikace mobilních operátorů na českém trhu
Překlad názvu:
Analysis of mobile operator´s marketing communications on the Czech market
Autoři:
Šojdel, Václav ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá marketingovou komunikací mobilních operátorů na českém trhu. Marketingová komunikace je analyzována za pomoci výzkumných metod competitive intelligence a mystery shopping. Dílčím cílem práce je představení konkrétního competitive intellingence nástroje pro kontinuální monitoring marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je pak zpracování konkurenčních analýz v jednotlivých oblastech komunikačního mixu. V rámci reklamy je cílem zmapování mediálních výdajů operátorů na ATL komunikaci a v oblasti direct marketingu jsou analyzovány a vyhodnocovány member gets member aktivity operátorů. V rámci podpory prodeje je cílem porovnání věrnostní komunikace sledovaných subjektů a u oblasti public relations si práce všímá CSR aktivit operátorů s důrazem na jejich nadační politiku. Osobní prodej mobilních operátorů je vyhodnocen pomocí mystery shoppingu.The thesis deals with marketing communications of mobile operators on the Czech market. Marketing communications is analyzed using the research methods of competitive intelligence and mystery shopping. Sub-goal of this paper is a performance of a particular competitive intellingence tool for continuous monitoring of marketing communications. The main aim of this work is the processing of competitive analysis in the different areas of the communication mix. The media spending on ATL communications are evaluated in advertising. In direct marketing there are analyzed and evaluated member gets member activities of Czech mobile operators. The goal in the area of sales promotion is to compare the loyalty communications of the operators and in the branch of public relations CSR activities with an emphasis on the endowment policy are evaluated. Personal selling of mobile operators is evaluated using the method of mystery shopping.
Klíčová slova:
competitive intelligence; direct marketing; komunikační mix; marketingová komunikace; member gets member; mystery shopping; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; reklama; advertising; communication mix; competitive intelligence; direct marketing; marketing communications; member gets member; mystery shopping; personal selling; public relations; sales promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20000