Název:
Možnosti marketingové orientace Prague International Marathon, spol. s r.o.
Autoři:
Hanyšová, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Plešr, Michal (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: První kapitoly práce (teoretické) vysvětlují pojmy jako sportovní marketing, event marketing a partnerství ve sportu. Dále analyzují postoj lidí ke sportu a jejich životní styl. Diplomová práce samotná následně hodnotí dosavadní marketingové počínání společnosti Prague International Marathon, spol. s r.o. (PIM) a veškerou marketingovou orientaci zaměřenou na zákazníky ? běžce, diváky a partnery. Poukazuje, jaké nástroje společnost používá směrem k široké veřejnosti na území hlavního města, na celém území České republiky a za hranicemi státu. Dále charakterizuje komunikaci se stávajícími partnery, co jim partnerství s PIM přináší a jaké jsou jeho výhody, popř. úskalí, jaké jsou přednosti, popř. nedostatky v oblasti této komunikace. V neposlední řadě zkoumá kompletní povědomí o sportovních a kulturních akcích společnosti PIM a efektivnost použitých komunikačních nástrojů v porovnání s mediální odezvou na akce organizované PIM. Závěrem jsou uvedena marketingová doporučení diplomantky.
Klíčová slova:
event marketing; organizování sportovních akcí; partnerství ve sportu; Pražský maraton; Sportovní marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2721