Název:
Vytvoření obecného postupu pro návrh portálu realitních kanceláří
Překlad názvu:
Methodology for real-estate agency portal concept
Autoři:
Kadlec, Čestmír ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu webových stránek se zaměřením na realitní sektor. Teoretická část zahrnující první dvě kapitoly stručně představuje základní definice a principy Internetu - historii, služby, jednotlivé vývojové koncepty internetové sítě, které jsou důležité k vymezení a vytvoření aktuální metodiky odrážející nejnovější poznatky. Dále je definován pojem internetový portál ve vztahu k realitnímu sektoru. Teoretická část je také doplněna praktickými příklady a ukázkami pro lepší pochopení zpracovávaného tématu. V praktické části je analyzován realitní sektor z pohledu využívání služeb internetové sítě. Dále jsou analyzovány a následně hodnoceny vybrané webové prezentace z různých hledisek. Cílem této práce je definovat obecnou metodiku postupu při návrhu realitního portálu.This dissertation thesis deals with questions connected with creating concept of real-estate agency web portal. Theoretical part including first two main parts of the thesis examines basic definitions and main principles of Internet -- history, services, concepts of Internet, which has to be mentioned to create present metodology based on actual pieces of knowledge. Thesis continues with defining term "web portal" in relationship with real-estate market. Theoretical part is supplemented with practical examples for better understanding. Practical part analyzes real-estate market from the view of utilization of Internet services. Selected web pages are evaluated from different aspects. Main goal of this thesis is to define universal methodology for real-estate agency portal concept.
Klíčová slova:
Internet; Internetový portál; Metodika pro návrh portálu realitní kanceláře; Metodiky hodnocení webových stránek; Služba WWW; Trh nemovitostí; Webové stránky; Internet; Methodology for real-estate agency portal concept; Real estate market; Web 2.0 / 3.0; Web evaluation methodology; Web pages; Web portal; World Wide Web
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19636