Název:
E-marketing v slovenských a českých diva dlách
Překlad názvu:
E-marketing in Slovak and Czech theatres
Autoři:
Kánová, Mária ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] KÁNOVÁ, Mária: E-marketing v slovenských a českých divadlách. [Diplomová
práca] ? Akadémia múzických umení v Prahe. Divadelná fakulta; Katedra divadelnej
produkcie. ? Vedúci magisterskej práce: Mgr. Vlastimil Ježek
Predkladaná diplomová práca sa zaoberá marketingom na internete a jeho
využitím v divadelnom prostredí. Opisuje vzťah internetu a marketingu, obsah, rolu
a definíciu e-marketingu a poukazuje na základné špecifiká marketingu divadiel.
Hlavná časť je zameraná na podrobný rozbor jednotlivých nástrojov marketingového
mixu na internete a podanie príkladov ich možného využitia v divadlách. Práca môže
poslúžiť
marketingových stratégií pre prostredie internetu. Cieľom práce je zmapovať súčasný
stav e-marketingu v slovenských a českých divadlách a poukázať na možné
príležitosti do budúcnosti.
najmä
divadlám
ako
teoretické
východiskoKÁNOVÁ, Mária: E-marketing in Slovak and Czech theatres [Master`s thesis] ?
Academy of performing arts in Prague, Theatre faculty. Theatre production ? Tutor of
the thesis: Mgr. Vlastimil Ježek
The submitted master `s thesis deals with marketing on Internet and its use in the
theater environment. It describes the relationship between marketing and internet,
the content, the role and the definition of e-marketing and particularities of marketing
in the theatres. The main part is focused on detailed analysis of internet tools, it
brings examples of their possible use in the theaters. It maps the current state of e-
marketing in Czech and Slovak theatres and it points out opportunities for the future.
Thesis can be used as theoretical base for developing internet marketing strategies.
Klíčová slova:
distribuce; divadelní management; integrovaný marketing; internet; internetová komunikace; internetový marketing; produktivita; Slovensko; strategický management; web; Česko
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/7490