Original title:
Analýza marketingové strategie firmy Livingston Electronic Services, s.r.o.
Translated title:
Analýza a zhodnocení marketingových aktivit vybrané firmy
Authors:
Čejková, Romana ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Dušek, Daniel (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce hodnotní marketingové aktivity vybrané firmy pronajímající výpočetní techniku. Autorka na základě situační analýzy navrhuje marketingovou strategii, kterou by se firma mohla vydat, aby zvýšila poptavku po nabízených službách. V práci jsou užity tyto metody- situační analýza, syntéza pomocí SWOT analýzy, PEST analýza pro zhodnocení externích vlivů a analýza marketingového mixu.Thesis analyse the marketing activities of selected company. The company rents IT equipment. Thesis contains direction of marketing strategy based on marketing mix which company might use to increase decreasing demand on market.
Keywords:
marketing; marketing mix; strategy; marketing; marketingový mix; strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/19575