Original title: Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Translated title: Customer relationship management in the selected company
Authors: ŠESTÁKOVÁ, Denisa
Document type: Bachelor's theses
Year: 2013
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: customer; customer relationship management; customer satisfaction; customer service; touch points; dotykové body; služby zákazníkům; spokojenost zákazníka; zákazník; řízení vztahů se zákazníky
Citation: ŠESTÁKOVÁ, Denisa. Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/28154

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153525


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2013-05-08, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share