Original title:
Účinnost podpory prodeje vybraného produktu
Translated title:
The effectiveness of sales promotion of the chosen product.
Authors:
DÓKOVÁ, Zuzana Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce bylo zhodnocení využívaných forem podpory prodeje ve vybrané firmě Motor Jikov Group a.s. a na základě zjištěných údajů podat návrh řešení stávající situace.The goal of this thesis is to evaluate the used sales promotion in selected company Motor Jikov Group and based on examined data to suggest potential solution for improving the current situation.
Keywords:
marketing; marketing communication; marketing mix; sales promotion; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; podpora prodeje Citation: DÓKOVÁ, Zuzana. Účinnost podpory prodeje vybraného produktu. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/24151