Original title: Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Akuna
Translated title: Analysis of Marketing Mix Tools in the company Akuna
Authors: Kubíčková, Magda ; Ezrová, Hana (advisor) ; Ezrová, Hana (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce obsahuje charakteristiku vybraného podniku a následnou analýzu nástrojů marketingového mixu - produktu, distribuce, ceny a komunikace. Součástí práce je zhodnocení současného stavu firmy a případné návrhy na opatření ke zlepšení situace.
Keywords: cena; distribuce; Multilevel Marketing; produkt; promotion

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2611

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1503


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share