Název:
Ocenění firmy Pietro Filipi, s.r.o.
Překlad názvu:
Valuation of the company Pietro Filipi, s.r.o.
Autoři:
Marešová, Markéta ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Habrnal, Marek (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je stanovit hodnotu českého oděvního podniku Pietro Filipi s.r.o. k datu ocenění 30. 11. 2012 s využitím výnosové metody DCF entity. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje základní pojmy teorie oceňování podniku, základní výpočty, metody a postupy nutné pro stanovení hodnoty společnosti. Druhá část práce je zaměřena aplikaci teoretických postupů na podmínky společnosti. Obsahuje představení oceňovaného podniku, strategickou analýzu vyjadřující postavení podniku na trhu a vyhodnocení jeho konkurenceschopnosti a finanční analýzu zhodnocující dosavadní finanční situaci společnosti. Výsledky těchto analýz slouží k prognóze generátorů hodnoty, které jsou hlavními determinanty pro oceňování podniku. Po sestavení finančního plánu je společnost oceněna zvolenou metodou.The aim of this thesis is to determine market value of the Czech clothing company Pietro Filipi s. r. o. to the valuation date 30th 11th 2012 using the DCF method yield entities. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part includes the basic concepts of business valuation theory, basic calculations, methods and procedures for determining the value of the company. The second part deals with the application of theoretical methods to the conditions of society. Contains acclaimed performance company, strategic analysis, expressing the position in the market and evaluate its competitiveness and financial analysis to appraise the current financial situation of the company. The results of these analyzes are used to forecast value generators, which are the main determinants for business valuation. After the financial plan, the company awarded the chosen method.
Klíčová slova:
DCF; finanční analýza; finanční plán; ocenění podniku; Pietro Filipi; strategická analýza; company valuation; DCF; finance analysis; financial plan; Pietro Filipi; strategic analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34552