Název:
E-mail marketing
Překlad názvu:
E-mail marketing
Autoři:
TŮMOVÁ, Kateřina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je specifikovat e-mail marketing a v praktické aplikaci zhodnotit jeho klady a zápory jako nástroje cílené marketingové komunikace.Na základě osobních rozhovorů se zástupci firmy byl popsán jejich stávající e-mail marketing. Prostřednictvím dotazníkového šetření bylo zjištěno, jak zákazníci firmy vnímají její e-mail marketing.Na základě provedeného průzkumu byly navrženy změny v závěru bakalářské práce.The aim of this work is to specify the e-mail marketing and in the practical application to evaluate the pros and cons of e-mail marketing as a tool of targeted marketing communication.Based on personal interviews with representatives of the company was described their existing e-mail marketing.Through the survey it was found, how customers perceive the company's e-mail marketing.Based on the survey, changes were proposed at the end of the thesis.
Klíčová slova:
e-mail marketing; e-mailová kampaň; e-mailová komunikace; e-mailová zpráva; e-mail campaign; e-mail communication; e-mail marketing; e-mail message Citace: TŮMOVÁ, Kateřina. E-mail marketing. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23869