Název:
Vývoj marketingové komunikace mezinárodního festivalu
Překlad názvu:
Developing Marketing Communications of International Festival
Autoři:
ELIASOVÁ, Linda Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplová práce se zabývá marketingovou komunikací Mezinárodního festivalu outdoorovýcgh filmů (dále jen MFOF). Předmětem této práce je analyzovat dosud používanou marketingovou koncepci a způsob komunikace festivalu z hlediska jeho vývoje v rámci jednotlivých ročníků festivalu. Hlavním cílem bylo vytvoření návrhu učitých zlepšení vedoucích k úspěšnosti festivalu.The objective of this work is to analyze the currently used marketing concept, way of communication and PR activities connected with International Festival of Outdoor Films (hereinafter MFOF) with respect to the target group and type of event. The main objective was to create a certain design improvements lead to the success of the festival.
Klíčová slova:
filmový festival; marketing; marketingová komunikace; MFOF; outdoor; PR; reklama; advertisement; film festival; marketing; marketing communication; MFOF; outdoor; PR Citace: ELIASOVÁ, Linda. Vývoj marketingové komunikace mezinárodního festivalu. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23214