Original title:
Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky
Translated title:
Marketing communication of the chosen retail unit
Authors:
ZEMENOVÁ, Edita Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci u vybrané maloobchodní jednotky. Hlavním cílem práce bylo analyzovat používání nástrojů marketingové komunikace u maloobchodní jednotky COOP. V rámci práce byl proveden marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření, který měl potvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy.The bachelor thesis is focused on marketing communication in selected retail unit. The main goal was to analyze the use of marketing communication tools for the retail unit COOP. I made a marketing research, which was to confirm or disprove the provided hypothesis.
Keywords:
COOP; Marketing communication; marketing research; retailing; COOP; maloobchod; Marketingová komunikace; marketingový výzkum Citation: ZEMENOVÁ, Edita. Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/22690