Original title: Možnosti marketingové komunikace finanční společnosti
Authors: Hrstková, Kristýna ; Koudelka, Jan (advisor) ; Motyčka, Luděk (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce popisuje možnosti marketingové komunikace finančních společností na českém trhu. Blížeji se zabývá určitými doporučeními, které se týkají především oblasti reklamních kampaní. Je doplněna marketingovým výzkumem - konkrétně dotazníkovým šetřením, který se zabývá profilem typického klienta splátkových společností na českém trhu a charakteristikami typického úvěru, který je pomocí této možnosti financování, čerpán.
Keywords: finanční; kampaň; komunikace; marketing; společnosti

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2376

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1365


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share