Original title:
Analýza Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost se specifikací na vysokoškolské vzdělávání
Translated title:
Analysis of the Operational Program Education for Competitiveness at university education
Authors:
LEJSKOVÁ, Jitka Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce je popsat a analyzovat Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost vzhledme k jeho významu pro vysoké školy. Ukázat, jak vzniká projektová žádost, jaké má náležitost a průběh hodnocení přijatelnosti předložených projektových žádostí. V závěru práce se zaměřuji na úspěšnost vysokých škol, jako žadatelů a stručné zhodnocení, zda došlo realizací projektů v oblasti podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání ke zlepšení vzdělávání na vysokých školách.The aim of this thesis is to describe and analyze the operational program Education for competitiveness due to its importance for high school. Show how a project application, what is the relevance and acceptability of a course project applications submitted. In conclusion, I focus on the success of university applicants and a brief assessment of whether there has been implementing projects in the area of ??support 2.2 Higher education to improve education at universities.
Keywords:
Benefit7; Board reporters; challenge; evaluation; Higher Education; Operational Programme Education for Competitiveness; project application; Benefit7; grémium zpravodajů; hodnocení; Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost; projektová žádost; vysokoškolské vzdělávání; výzva Citation: LEJSKOVÁ, Jitka. Analýza Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost se specifikací na vysokoškolské vzdělávání. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/23227