Original title:
Marketingové využití hry geocaching
Translated title:
Marketing use of geocaching
Authors:
Vávrová, Katka ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá analýzou využití hry geocaching. Cílem této práce je vysvětlit, zda a za jakých podmínek je možné využít hru geocaching při marketingových aktivitách. Je zde proveden rozbor a zhodnocení již existujících projektů využívajících hru geocaching. Na základě získaných výsledků je navržen vlastní projekt.This diploma thesis deals with analysis of use of the game geocaching. The aim of this work is to explain whether and under what conditions it is possible to use geocaching in marketing activities. There is an analysis and evaluation of existing projects using geocaching. Own project is designed pursuant the obtained results.
Keywords:
Geocaching; marketing; project; Geocaching; marketing; projekt
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/33948